Програма клубу

Дитячий клуб «Біле Слоненя» - це прекрасна можливість отримати перший досвід самостійного спілкування з однолітками, і зануритися в захоплюючий світ знань, ігор та фантазій. У цьому дітям допоможуть досвідчені вихователі і тепла, дружня атмосфера, яка панує в нашому клубі.
Програма клубу розрахована на регулярне відвідування клубу, саме тоді набір унікальних занять стає максимально насиченим і корисним для дитини.
Програма клуба розрахована на 5-ти річне відвідування та створена для дітей від 1-2 років до 6-7 років.

Що це таке?

Це можливість для Вашого малюка спілкуватися не тільки з однолітками, а й старшими дітками, що позитивно впливає на розвиток мовлення дитини і його комунікативних здібностей.

Це можливість отримувати нові знання і вміння в невимушеній домашній атмосфері і в ігровій формі.

І, нарешті, це можливість для мами отримати трохи вільного часу, не переживаючи за свою дитину.

Основні плюси

- Невелика загальна чисельність дітей, що дозволяє вихователям знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини.

- Доступність викладу матеріалу, всі заняття проходять у формі гри в невимушеній обстановці і теплій, затишній, дружній атмосфері.

- Психологічний комфорт і безпека кожної дитини, домашня обстановка, доброзичливий персонал, посмішки на обличчях, все це дозволяє дитині відчувати себе комфортно і впевненіше.

- В результаті відвідування клубу у Вас з'являється вільний час, а у Вашої дитини та база знань, умінь і навичок, яка стане міцним фундаментом його успішності в майбутньому.

- Професіоналізм психологів, вихователів. 

- А найголовніше, ваші малюки знайдуть тут своїх перших (або нових) друзів, з якими будуть веселитися, розповідати свої секрети, вчитися поступатися і ділитися іграшками, дружити і відстоювати свою думку, захищати слабких і прислухатися до думки старших.

Програма націлена на:

- Всебічний гармонійний розвиток маленької особистості.
- Адаптацію дітей до школи.
- Придбання у дітей інтересу і мотивації до навчання в сьогоденні і майбутньому.
- Навчання правилам поведінки в колективі і суспільстві.
- Навчання взаємодії з однолітками, старшими та молодшими дітьми, дорослими.
- Отримання обсягу основних знань, умінь і навичок, необхідних для кожного конкретного віку.

Програма включає в себе:

Розвиваючі ігри та заняття, творчі і музичні заняття, роботу з психологом, роботу з вихователями раннього та дошкільного розвитку, адаптаційні техніки і соціалізацію дитини, всілякі свята і ігри, велика кількість іграшок, розвиваючих матеріалів і посібників.

У програму включені заняття за такими напрямками:

Програма інтелектуального розвитку. Програма є комплексною, з'єднує кращі сучасні розробки, вона багатоступенева, постійно розвивається і ускладнюється відповідно до потреб дитини.
Розвиток мови, письмо, математика, природознавство, інтелектуальні ігри, ігри та вправи на розвиток логіки, просторового і образного мислення, різноманітні мнемотехніки (ігри, що тренують пам'ять) - все це, з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей, складає основу програми.
Навчання читанню за методикою Зайцева та інших авторів, читання простих текстів, в кожному занятті безліч ігор на знайомство з образом літери, розвиток фонематичного слуху, розвиток зорової та слухової пам'яті, розучування віршів і знайомство з кращими творами дитячих письменників.

Англійська мова – заняття проходять в ігровій формі, за рахунок чого дитина поступово та гармонійно знайомиться з новим мовним середовищем, пробуджуючи живий інтерес до вивчення англійської мови в форматі колективного навчання. Заняття будуються на основі психологічних особливостей кожної дитини та базується на матеріалі, цікавому для конкретної групи.
На початковому етапі вивчення англійської мови використовується метод усного випередження – в першу чергу відпрацьовуються навички «будування» та «говоріння», а лише потім вивчення літер алфавіту. В ході занять широко використовуэться музикальний матеріал. Діти прослуховують, а потом виконують англійські пісні, рухаються під музику, вивчають рифмовки та вірші на англійській мові, грають, малюють, розігрують сценки, формуючи навички розмовної англійської.  

Творчість (малювання, ліплення, кулінарія та ін.) - заняття спрямовані на розвиток у дитини: естетичного смаку, уяви фантазії, посидючості, працьовитості. Сприяють розкриттю його творчого потенціалу, розвитку дрібної моторики рук, прилучає дитину до багатства світової культури. У кожне заняття включені ігри на розвиток фантазії, творчого мислення, які формують необхідні навички та вміння в малюванні, роботі з папером та природними матеріалами.
Крім того, цей курс має потужний адаптивний потенціал. Він просто необхідний, якщо дитина дуже активна, важко переживає вікові кризи, схильна до страхів, пасивна, невпевнена в своїх силах, має проблеми в вольовій сфері (не вміє довести розпочате до кінця).

Казкотерапія (театр ляльок, театр тіней) - діти занурюються в чарівний світ казок, дізнаються знайомих героїв, знайомляться з новими казковими персонажами.
Казки у дітей користуються особливою популярністю і любов'ю. Варто дитині сказати «начебто» і вигадка вже живе в ньому.
У казках оживають предмети, птахи і тварини розмовляють, з людьми відбуваються чудові перетворення. Курс допоможе малюкові спробувати себе в різних ролях, навчитися грати і діяти за правилами, отримати більш глибокі уявлення про життя і навколишній світ, навчить його правильно висловлювати свої емоції і розуміти емоційний стан інших людей.

Пісочна терапія - це гра, політ дитячої фантазії, творчий процес, підкріплений несвідомим. Тут немає правил і певних технік, а тому немає і приводів для розладу малюка - все, що він робить, правильно і необхідно. Дитині надається можливість будувати свій особистий світ в живому тривимірному просторі, модель свого мікрокосмосу, відчуваючи себе його творцем.
Безсумнівна перевага даної техніки в тому, що її можна використовувати з самого раннього дитинства. Це дозволить батькам дізнатися про те, як бачить навколишній світ їх малюк, чого він боїться і про що переживає.

Ейдетика – це комплексна програма розвитку образного мислення і пам'яті, заснована на зорових образах і враження. А простіше кажучи, це здатність запам'ятовувати інформацію за допомогою яскравих образів і з легкістю відтворювати її. Ейдетики допомагає дітям навчитися запам'ятовувати без зазубрювання і стресу. Ейдетика – це навчання в ігровій формі. Ви будете вражені, коли побачите, як, граючи, ваша дитина зможе запам'ятати, а потім відтворити величезну кількість найрізноманітнішої інформації.

Програма «ЛЕГО-конструювання» створена для розвитку конструктивних здібностей у дітей віком від 3 років засобами наборів конструктора LEGO  і має на меті інтелектуальний, фізичний, емоційно-ціннісний та креативний розвиток вихованців. Конструювання — це діяльність, що має моделюючий характер. Засоби LEGO дають змогу дитині моделювати навколишній простір в самих істотних рисах і відносинах. Така специфічна спрямованість своєрідно впливає на психічний розвиток дітей.

Логоритміка - ефективний метод подолання мовних порушень. Це одна з форм активної терапії, яка ставить перед собою мету: подолання мовних порушень шляхом розвитку, виховання і корекції у дітей з мовною патологією рухової сфери в поєднанні зі словом, музикою. Заняття логоритміки сприяють: формуванню рухових умінь і навичок, виховують правильну поставу, ходу, сприяють розвитку сили і спритності, витривалості, координації рухів, орієнтування в просторі; зміцненню кістково-м'язового апарату; розвитку дихання, моторних функцій, слухового, зорового уваги, пам'яті, міміки обличчя; розвитку почуття ритму, темпу, фонематичного слуху; здатності сприйняття музичних образів і вміння ритмічно, виразно рухатися відповідно до цього чином; вмінню розслаблятися, зняти напругу; вихованню особистісних якостей, почуття колективізму, рішучості, впевненості в собі.

Енциклопедія - науковий гурток для дошкільнят. Географічні карти, глобус і відеоматеріали допомагають їм досліджувати різні куточки Землі, познайомитися з традиціями народів світу, вивчати рослини, тварин і птахів. Висвітлюються всі хвилюючі теми - від динозаврів до космічних кораблів. Пізнаючи прості закони фізики і хімії, хлопці ставлять досліди, досліджують природні матеріали глину, пісок, каміння. Програма енциклопедичного курсу враховує новітні методики інтелектуального дитячого розвитку. А в кожне заняття включено кілька цікавих ігор-експериментів з водою, повітрям, природними матеріалами.

Психологічний супровід (робота з практичним психологом). Забезпечення умов оптимального переходу дітей на наступну вікову ступінь, попередження можливих ускладнень в психічному розвитку і становленні особистості в процесі безперервної соціалізації; розробка конкретних рекомендацій персоналу, батькам з надання допомоги в питаннях виховання і розвитку дітей.
Отримання своєчасної інформації про індивідуально-психологічні особливості дитини, динаміку процесу її розвитку; виявлення можливостей, інтересів, здібностей і нахилів дітей для забезпечення найбільш повного особистісного розвитку.

В результаті проходження програми:

- Дитина набуває інтерес і мотивацію до навчання в подальшому. А ще - навчиться правилам поведінки в колективі і отримає обсяг основних знань і умінь, необхідних для цього віку.

- У дитини активізуються пізнавальні функції і розвиваються такі необхідні психічні процеси як: увага, пам'ять, уява, мислення, а також дрібна моторика пальців рук і правильна мова.

- Розкриття індивідуального потенціалу кожної дитини.

Більш того, оскільки групи - різновікові, діти легше набувають багато навичок, які суттєво повільніше з'являються в групі однолітків. Так, молодші діти, перебуваючи в колективі впевнено розуміють дітей, набагато швидше починають активно говорити самі, легше освоюють елементарні побутові навички - через рольові ігри і просто наслідуючи іншим дорослішим дітям. Старші природним чином починають опікуватися і піклуватися про молодших. У них з'являється почуття відповідальності. Пояснюючи молодшим дітям необхідність того чи іншого вчинку, вони чіткіше і легше починають формулювати свої думки, побажання і самі навчаються оцінювати доцільність і правильність своєї поведінки.

Дитячий Клуб "Біле Слоненя" не є закладом дошкільної освіти, а надає послуги денного догляду за дітьми

(згідно КВЕД 88.91)

що включає в себе догляд, тобто забезпечення базових потреб дитини, відпочинок у разі потреби Дитини, дозвілля, розваг та ігор, які відповідають віку та розвитку Дитини, можливостей творчої діяльності.

З врахуванням положень:
- ст. 31 Конвенції про права дитини (від 20 листопада 1989 року, зі змінами, схваленими резолюцією 50/155 Генеральної Асамблеї ООН від 21 грудня 1995 року, Конвенцію ратифіковано Постановою ВР № 789-XII від 27.02.91 р.):
Держави-учасниці визнають право дитини на відпочинок і дозвілля, право брати участь в іграх і розважальних заходах, що відповідають її віку, та вільно брати участь у культурному житті та займатися мистецтвом.
- ст. 18 Конвенції про права дитини:
3 метою гарантування і сприяння здійсненню прав, викладених у цій Конвенції, Держави-учасниці надають батькам і законним опікунам належну допомогу у виконанні ними своїх обов'язків по вихованню дітей та забезпечують розвиток мережі дитячих установ.
Держави-учасниці вживають всіх необхідних заходів для забезпечення того, щоб діти, батьки яких працюють, мали право користуватися призначеними для них службами й установами по догляду за дітьми.